Zmluvy


Názov Dodatok č. 1 k Zmluve o zabezpečení poskytovania stravovania pre zamestnancov klienta číslo: 05K440006
Predmet Predmetom tohto Dodatku je zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronických stravných lístkov.
Dátum zverejnenia 21-06-2021
Suma s DPH 0
Poznámka k sume
Mena
Dátum uzavretia 04-06-2021
Zmluvu uzavrel (meno, priezvisko, funkcia) Mgr. Martina Mišanková, starosta obce
Poznámka V prílohe je vložená tabuľka a zmluva
Dodatkom k zmluve
Viaže sa k objednávkam čislo 24/2022, 23/2022, 21/2022, 20/2022, 17/2022, 16/2022, 14/2022, 11/2022, 9/2022, 7/2022, 4/2022, 1/2022, 21/2021, 18/2021, 15/2021, 12/2021, 8/2021, 6/2021
Viaže sa k faktúram čislo 3022819736, 3022817519, 3022815432, 3022813979, 3222811984, 3022809704, 3022808023, 3022806455, 3022803983, 3022802400, 3022800359, 3021827063, 3021825148, 3021820834, 3021818737, 3021816699, 30214001584
Zmluvná strana Odberateľ : Obec Nandraž, IČO: 00328588, Adresa: Nandraž č. 25, Mesto: Nandraž, PSČ: 049 61
Dodávateľ : DOXX - Stravné lístky, spol. s.r.o., IČO: 36391000, Adresa: Kálov 356, Mesto: Žilina, PSČ: 010 01
Prílohy ZML 14 2021.pdf
Dodatok_c_1_k_Zmluve_DOXX.pdf

Generované portálom Uradne.sk

Úradné hodiny

Pondelok: 07:00 - 15:00
Utorok: 07:00 - 15:00
Streda: 07:00 - 17:00
Štvrtok: nestránový deň
Piatok: 07:00 - 13:00

Fotogaléria

Kalendár